Компанія керується Законом України «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. В перелік входить натільна білизна, включаючи піжами, нічні сорочки, комбінації, халати, купальні костюми, за умови, що вони не браковані. Ми розуміємо, що підбір будь-якого одягу — це дуже важливий і складний процес. Спеціально для цього ми робимо вимiр кожної моделі (розмірну сітку Ви можете знайти на кожній сторінці товару, який Вас зацікавив) і наполегливо рекомендуємо порівнювати виміри зі своїми параметрами, щоб підібрати все коректно. Коли Ви отримаєте замовлений товар, ми наполегливо рекомендуємо Вам оглянути товар на поштовому відділенні. Кожен клієнт, роблячи огляд в присутності співробітника пошти, повинен переконатися: в якостi товару, повноті і коректності замовлення (моделі, розміру, кольору і т.д.), і в відсутності браку. Важливо! Дуже важливо розуміти, що всі фотографії робляться в фото-студії і в залежності від налаштувань екрана Вашого пристрою відтінок товару може трохи відрізнятися. Кожна одиниця нашого товару перед відправкою підлягає огляду на предмет браку, тому цей момент зведений до мінімуму. Але все ж, є таке поняття як «людський фактор». Тому, якщо при огляді на пошті Ви побачили, що Вам прийшов бракований товар, необхідно оформити повернення даного товару на звортній адрес: +380957905157, ФОП Губогло Олександра Василівна, Одеська обл., с.Великий Дальник, відділення Нової Пошти №1, вул.Богдана Хмельницького,54 Важливо! Наша політика повернення є досить суворою, тому що ми дотримуємося найвищих стандартів якості. У разі повернення товар повинен бути в цілісній оригінальній упаковці. Брендована коробка вважається частиною комплекту. Якщо вона пошкодиться при транспортуванні, ми не зможемо прийняти повернення. Додаткові аксесуари з комплекту також потрібно повернути разом з річчю. Якщо Вам не сподобався товар або ж з яких-небудь інших причин Ви не хочете забирати замовлення — необхідно оформити його повернення назад відправнику, сплативши вартість транспортних витрат, які були понесені на транспортування товару до Вас. Коли Ви забираєте товар з поштового відділення, це означає, що Ви переконалися в коректності замовлення, відсутності браку і повернути його ВИ ВЖЕ НЕ ЗМОЖЕТЕ, оскiльки ми виконуємо вимоги Законодавства України, відправляючи тільки новий товар. Наш інтернет-магазин не несе відповідальності за недоліки, які настали в процесі порушення Споживачем правил користування, зберігання, самостійного транспортування товару.